azrasmommm yenidoğan döneminde yetersiz beslenmeden dolayı oluyor birazdaha büyük bebekler de ise susuzluktan oluyor. Daha 3 günlükmus bol bol emzir ama kesinlikle bir doktor ile görüş eğer sütün şuanlık yetersiz ise belli süreliğine mama takviyesi de gerekebilir, benim oğlum da 2 günlük iken bezinde lekeler oldu doktor tavsiyesi üzerine mama takviyesi başladık.