haticenurrr evet ilk uyandıklarında aç olduklarından kahvaltı için bekleyemiyorlar, ilk uykudan sonra kahvaltı daha iyi oluyor. Şimdi benim kızım 9 aylık oldu gündüz uykuları 2′ye düştü. 7:30da uyanıp emiyor, 9:30 da kahvaltı yaptırıp uyutuyorum. Sabahları mutlaka yumurta veriyorum dereotlu, yeşil soğanlı, patatesli/kabaklı, havuçlu evde ne varsa artık, bazen de tereyağda kırıp veriyorum. İkindi öğününde 7,5 aylıktan beri hep soğanlı sarımsaklı yemek yapıyorum kızıma. Kış da geldi soğan sarımsak bağışıklıklarını kuvvetli tutar.
Ben ne yemek yaparsam içine genelde siyez bulguru, bulgur veya pirinç de koyuyorum ki ekmek yemeden karbonhidrat alsın doysun diye. Kabak/patates, taze fasulye/kıyma/patates, bulgur pilavı/balık, semizotu/siyez bulguru, karnabahar/kıyma, brokoli haşlama/bulgur pilavı böyle böyle işte evde ne varsa bunları soğanlı sarımsaklı normal yemek gibi pişiriyorum salçasız tabi.
Pişirdiğim yemeği genelde sıcakken 2 minik kavanoza bölüyorum; birini o gün diğerini ertesi gün yediriyorum. 2 3 gün sonra da yedirdiğim oluyor o arada yine yemek yaptıysam. Sıcakken kavanozlayınca vakumlanıyor taze kalıyor.