azrasmommm Aynısını ben de yaşadım. İlk gün emzirebildim ama ikinci günden sonra sit gelmemeye başladı. Mecburen mama verdik bir kaç gün. O arada da düzenli olarak sütümü sağdım kanalları açılsın diye. Sağdıkça da açıldı gerçekten. Gece gündüz demeden sağdım. Çıkanları da biberon ile verdim. Onun dışında badem, çiğ fındık, dur kurusu, yeşillik, kırmızı et ve balık çok tükettim. Bir de Lac isimli bir macun var eczanelerde satılıyor, kesinlikle öneririm. Bebeğim 3 aylık olmak üzere, hala kullanıyorum Lac’ı. Bana çok fayda etti. Bunların dışında en önemlisi moral bozmamak ve sütün çoğalacağına inanarak elinden geleni yapmak :) İnanın başarılı olacaksınız.