Mcz Doğduğundan beri yarım kundak yapıyorum çokta seviyor 5aylik olduk hala bırakmak istemiyor asla uyumuyor kundaksiz skinti olur mu kendi bırakana kadar kalsa
birponcikannesiii Mcz etrafımda bir yaşına kundaklayan var bir sorun olmadıgını söyluyorlar tam tersi çok iyi uyuyorlarmış
Busra986532 Mcz 3 aydan sonra bırakılması öneriliyor canım. İlk zamanlar zorluk çekersin ama yavaş yavaş alışır uyansın takılma ona elbet 7 gğnden sonra genel anlamda alışıyor. Gelişimi için bırakılması şart
Bir-prens-annesiii Mcz doğduğundan beri hiç kumdan yapmadım sadece hastaneye giderken kundak yaptım o kadar
birponcikannesiii Mcz benim kızımı kundak yaptığım zaman kıyamet koparırdı kundak olan çocuk daha iyi uyur derdi annem yine de sizin tercihini☺
balliikedii Mcz 4 aylık olucaz bizde hala kundakla uyuyor çünkü elleri durmuyo emziği alıyo yüzünü çiziyo eller hep hareket halinde yarım kundak yapıyorum her uyutma aşamasında yoksa uyusana kendini kaldırıyor sürekli