ArEyMu ilk önce Bebelac Gold kullandık doktorumuz alt sınıf bir mama dedi , aptamile geçtik ishal yaptı sonra hipp kullandık ama bebeğim tadını sevmedi, sma kullandık güzelce yiyordu ama kabız yaptı çok ağlıyordu çişini yaparken, en son şuan golden goat kullanıyoruz çok memnunum, sindirimi daha kolay ve bebeğimin gelişimi üst sınırda devam ediyo çok şükür , bu mama bize yaradi