Merhaba,
Babamda var vitiligo, benim de dudak kenarımda bi başlangıç oldu artmadı öyle duruyor. Pigment eksikliği ve görsellik dışında can sıkmaya değer çok şükür bi durum değil.
Babamda aşırı var teninde kahverengi kısım azdır güneşten çok etkilenir beyaz olduğu için kıpkırmızı olur onun dışında bi zararı yok vitiligonun. Biz pek takmadığımız için öyle ilaç veya bitkisel çözümleri de uzun süreli kullanmadık.