sedauncuu Merhabalar bebeğim 26 günlük maalesef reflü var gaviscon infant verdi doktorumuz fakat iyi gelmiyor herhalde ne uyuyor kusmaları devam ediyor hep huzursuz başına gelen var mı acaba tavsiyeniz ya da yardımcı olursanız sevinirim
Leylamoznur sedauncuu bize gastronaby verdi ve kusması olduğununda metpamidin şurununu vermişti şükür geçti ama canım her mamadan önce burnunu temizlw demişti
Meri-Mel sedauncuu Kızımda reflü vardı aslında hala da var hiç ilaç kullanmadım kullansak da değişmeyecek dedi doktor sadece gaza dikkat edip yemek sonrası dik tutmaya çalıştım ve mamasını defistirip reflü maması verdim simsu 11 ay 16 günlük çok nadir de olsa hala kusuyor ama o ilk 7 ay neydi öyle 😓
Sun_mom sedauncuu benim kızımın da 4. Ay arttı reflüsü hatta uykudan uyaniyordu doktoru ilac vermedi emdikten sonra 20-30 dk dik tut gazını çıkar gerekirse reflu yastığı kullan dedi şimdi daha iyiz
Meri-Mel sedauncuu önceleri bebalac gold sma ve Aptamil denedik daha sonra evolvia ar geçtik şimdi sadece evolvia kullaniyorus kusmamis çok azaldı çok şükür