Woman35 20/4 yapiyorum,çok kilolu ve yaşım biraz ilerlerigi için. Bu hafta öğle yemeğine denk getirdim. Sağlıklı öğünler,sebze yemekleri,yoğurt,çorba tüketiyorum. Sabalari büyük bardakla organik sirkeli bı su içiyorum. Sonra çay,bitki çayı,su, limonlu su,Dukan birasi,maden suyu,sade kahve ne canım cekiyorsa içiyorum.20 saatlik açlığı da çoğu zaman geçiyorum esime cocuguma ayak uydurayim derken. 15 günde _8 oldum,iyi bı sonuc bence.