Merhaba kızlar, Lactamil Emzirme Çayı kullanan var mı varsa faydasını gördünüz mü ? Benim sütüm iki aylık bebeğime biraz yetersiz geliyor bir arkadaşımın tavsiyesi ile bu çaydan aldım sütü arttırdığı söyleniyor aranızda kullanan var mı varsa fayda gören görmeyen yazabilir mi 🙏🏻