bengulsah biz bir yas sonrası mamayi bıraktık doktorumun da önerisiyle gece beslenmesi de aynı şekilde artık geceleri beslenmesi bebeğimi rahatsız edeceğinden işte diş sağlığını etkileyeceginden ve yeterli uykuyu alamıyor oluşundan mamaya kalktığında bunları anlatınca doktorum o gece vermeyi kestim iki üç gün zorlandık ama sonrası çok büyük rahatlık hem siz hem bebeğiniz için