aylizinannesiii buglemss karaca benden uzak olsun aldım bir hafta içinde gtanitleri kalktı buzdolabında ki tencere kapağı patladı tefalden şaşma bence
minikailem01 buglemss korkmaz aldim Ben gayette memnunum şimdilik ama bi ünlu marka var onada iyi diyorlar thermoad belki görmüşsündür fenomenler hep bundan kullanıyor
Umutveannesi buglemss iki senedir Karaca ve schafer kullanıyorum ikisinden de memnunum. İçine metal değdirmediğiniz sürece çizik bile olmuyor hala yeni gibiler
Esssa4161 buglemss Ben Karaca ve bir çok züccaciye ürününü sattım.Tencerede Karaca kesinlikle pişmanlıktır.shecffer a aynı şekilde.kısacası granit önermiyorum.Tefal i tek geçerim şuan kullanıyorum aşırı memnumun.çelikte korkmaz diğer türlü tefal.
buglemss Tercihim Korkmaz’dan yana oldu indirime girmiş bende aldım valla sahan ve çelik tencere setlerimde korkmaz pişman olmam diye düşünüyorum