Gamzeeguneey şu an biraz erken tek uyku için dayanamıyorlar ve gece uykuları da çok bozuluyor yorgun geçtikleri için. Doktorlar da önermiyor bu aylarda tek uyku. biz de aynı haftalarda aynı problemi yaşadık, yarın tam bir yaşına girecek kızım bi kaç gündür maşallah diyeyim yeni düzeltti uykularını.
O da şu şekilde oldu. Uykusunun gelmesini beklemiyorum artık diyelim ki 8de uyandı, tam üç saat sonra uyku emaresi vermese de uyutmaya götürüyorum düzene aşılama kadar uzun sürse de uyutmak bir şekilde uyutuyorum. İlk haftalar 20dk uyudu uyandı. maks 40dk uyudu uyandı hep. Sonra ikinci uyku için ilk uykudan 3 buçuk saat sonrasını denedim bir hafta boyunca. Yani diyelim ki 11de öğle uykusuna yattı 11 buçukta uyandı. 3te ikinci uykuya götürdüm. Bir saat uyudu diyelim. 4te uyandı. 8-8:30 arası en az arası 4 saat olacak şekilde gece uykusu. Bu düzene uyunca düzelti çok şükür şu an yoksa çok zordu.