Nova Merhabalar 13 aylık oğlum sarılıyor gibi yapıyor sonra saçlarımızı çekiyor. Hayır demeyi denedim, ilgilenmemeyi denedim. Canım acıyor uff oldu diyorum yok yani ne zaman yakın temasta olsa saçımıza yapışıyor. Bu aylarda normal mi? Sizin çocuklarda vardıysa nasıl vazgeçireceğim yardım🙏🏻🙏🏻
Dlk55blt-rdvn Bizimki de 12 aylım aynı şekilde ama bence çok takılmayın çok tepki vermeyin ama çektiğinde de kimse pekiştirici davranmasın ( gülme) vs, illaki geçecek her dönem ayrı davranışları oluyor , olmadı gereken bi hareket çünkü.