Merhabalar bebeğim 6.5 aylık olmak üzere. 5ay 28 günlükken patates tadımı ile başladık. Eğer bir sıkıntı olursa 6.ay kontrolünde doktoruma sorarım diye 2 gün önceden başladık.
Patates Havuç Kabak bu şekilde gittim 3 güne uyarak
İlk kabak tadımının 1.gününde göbek deliğinin hafif altında küçük kızarıklık oldu. Doktoruna sordum wp’dan kabakla ilişkili olmayabilir takip edin ağız çevresinde ya da yukarıda çıkarsa ona göre takip edin dedi. Pek alerji demedi. O kızarıklık 2 3 saate geçti.
Yoğurt tadımının 3. Gününde tekrar böyle bir kızarıklık oldu. Tekrar geçti.
Muz tadımının 3.günü bugün tekrar oldu bir tık büyüğü çıktı. Sanırım o da.gececek :S
Ek gıda sürecinde başına böyle birşey gelen oldu mu? Doktora yarın tekrar soracağım ama başından böyle bir süreç geçen anne varsa benimle paylaşırsa içim biraz olsun rahatlar🙏