Ben doğuma gittim geldim yine ödem içindeydim ki normalde 36 beden giyiyordum. Eski halime kabuklarını soymadan salatalık yiyerek ve bol su içerek döndüm hala fazlam var eskiye nazaran ama en azından sadece aldığım kilo onlar ödemler tamamen gitti bu şekilde. Ama salatalığı kilo kilo yedim öyle az bişey değil