yagizcinarsmom Kızlar kırkımızı kendi evimizde çıkarmak zorunda mıyız annemlere gelmiştim burda çıkardık kayınvalidem laf etmiş kendi evinde çıkarılırdı diye
meyra9 yagizcinarsmom benim kayınvalidem de bizde çıkaralım dedi, hayır dedim. Kendi annemi de onu da bize çağırdım kendi evimde çıkardım, ne alaka yani?
tineanigra yagizcinarsmom 40 çıkarma diye bişey olmadığı için nerde olduğunun da bi önemi yok. Anı kalsın diye yapılan adet alt tarafı
yagizcinarsmom meyra9 bizim kv ile aramız açıktı zaten aramadı sormadı tek başıma da yapamazdım bide öyle laf etmiş
meyra9 yagizcinarsmom arayıp sormayan birisini bu kadar düşünüp de üzülme canım. Çok biliyorsa arasaydı
meyra9 yagizcinarsmom evet çok iyi anlıyorum seni ama şu an sadece bebeğini düşün gerisi hep konuşuyor çünkü, bilseler de bilmeseler de
nvysl cocugu yıkamaktan mı bahsediyorsunuz baska nasıl cıkarılıyor kızımın 6 gün sonra kırkı cıkıyor da güzel bi hazırlık yapıp yıkayacağım sonra da yürüyüşe çıkarım annemle basma ne yapayım 😅