Kızlar merhaba. 5 aylık bebegim var. En basından beri uyku problemi hep vardı. Ama uykusunu alınca da hiç keyifli degil. 2 aaat uyuduysa yarım saat keyifli sonra baslıyor huysuzlanmaya. Dısarı asla cıkamıyorum hapis gibiyim. Her yıl 29 ekim kutlamalarına gideriz. Bu sene o kadar hevesliydim ki taa hamileligimde hesapladım beben 5 aylık oluyor hep birlikte gideriz cok keyifli olur diye. Ama tabiki bebek dogduktan sonra islerin ıyle olmadıgını gordum. Bugun yinede cıkmak istedim zorladım baya. Ama 10 dk etrafı izledi 10 dk sonra basladı aglamaya ve asla susmuyor. Ne puset ne araba ne kucak. Hiç bir sekilde sakinlesmiyor veya yorulup uyumuyor. O kadar moralim bozulduki artık büyüdükce gecer diye bekledikce millet bugunler iyi günlerin diyip duruyor. Artık bebek arabalarında duran bebeklere bakıyorum bizimkinden büyükmü kücük mü bizimkinin de boyle duracagı gunler gelcek mi diye. Bunu yasayan var mı gercekten artk tek oldugumu dusunmeye basladım