Merhaba arkadaşlar 45 günlük bebeğime sütüm az olduğu için biberon ile mama veriyorum ama tüm emzirme danışmanları biberon kullananların illa ki bir gün meme reddi yaşayacağını söylüyor. Her yolu denedim süt kaşığı, emzirme destek sistemi vs ama asla işe yaramadı illa ki biberon istiyor. Sizde de böyle oldu mu? Biberon ve emzirme bir arada olmaz mı yani illa ki memeyi bırakacak mı 🥲