hsyn 2 aylıkken yaptirmistik cikmadi ama gecmeyen egzama ve ara ara mukuslu kaka var diyetteyin süt, süt urunleri yumurta kuruyemis ciğ domates susam et diyetindeyim bi ara geciyor hafifliyo sonra yine geliyor egzama anlamiyorum 😭
nesli_han12a Handan57 süt alerjisi olabilir aynı durumlar benimde başıma gelmişti süt süt ürünlerinden bir süre uzak durun bakalım geçecek mi ? Geçmezse sürekli kaka da kan vs. bi doktora a göstermek gerekir
zeytingozler 6 aylikiz gecen hafta deri testi yaptirdik temiz cikti kan testi verdik egzama sorunumuz var baska bir sikayetimiz yok acaba sut aleejisi 6.ayda deride kesin sonuc verir mi ve menenjit asisi test sonucunu beklemeeden vurulsa sorun yaratirmi