merhaba arkadaşlar benim kızlarımın arasında tam 3 yaş var çok zorlanıyorum ilk kızım kreşe gidiyor hafta içi sadece o süreçlerde rahatım ikinci kızım 26 günlük ve neyazikki ilkinin şiddet uygulaması var . Şuan evde büyükler var ve onlar bebeği çok fazla sakindikca büyük kızım daha çok vurmak istiyor . Zaten kreşe alışma süreci yüzünden zorluklar vardı bir de 3 yaş krizi var inadına aksi şeyler yapıyor, vurma ,atma, yemek yemeye direnme, kapıları çarpma gibi şeyler var o nasıl isterse öyle giyinecek vb. Diretmeler ne yapayım bilmiyorum tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim teşekkürler 🌸 ( Ne zaman iyi olur aralarındaki ilişki en çok merak ettiğim bu 🥲 )