Semasahin benimkinin kilo alımı iyi ama sadece mama ile besleniyor bende bugün marketten +4 aldım bu gece vericem muzlu pirinçli kaşık maması dün akşam muz verdim meyve süzgecinde çok sevdi ondan muzlu aldım hero baby nin
Bu arada aptamil mama içiyor bize gerçekten iyi kilo aldırı ebe mama ile beslendiği için meyve&sebze suyu ver vitamin alsın dedi ama hiçbrini sevmedi hazır değil diye düşündüm ondan bu mamayı aldım bakalım 4ay18 günlük