4ay 8 günlüğüz alerjik + kolik bir bebegim var. Beslenmede cok zorluk yaşıyorum emmiyor mama veriyorum ama biberonu zar zor alıyor içmeye baslayınca ıkınmaya başlıyor sonrada bırakuyor ağlıyor beslemem aşırı zor 1 saat uğrasıyorum . Nasıl çözüm bulacağım yardımcı olur musunuz ? Gazlarımız hala devam ediyor beslnmeye basladıgı zaman gaz atmaya calısıyr ama yapamıyor insan içine çıkamıyorum beslemem çok zor saatlerce aç duruyor yine yerken kıvranıyor