AegeansMom Birdunyabircennetannesi merhaba bebeğinizin uykuları düzene girdi mi? Girdiyse tam ne zaman girdi. 2 yaşında artık delirmek üzereyim
Birdunyabircennetannesi AegeansMom Yani girdi desem yalan olur girmedi desem yalan olur Kreşe başladı öğlen uykusunu bıraktı hala istiyor öğlen uykusunu ama yaptırmıyorum 11 gibi uyuyor bazen 11.30 bazen yine saçmalıyor Yani düzene girdi tam olarak diyemem 3.5 yaşında
Ezgi-123 Birdunyabircennetannesi ah ah 22 aylık oğlum 2 yıldır uyku yüzü görmeden yaşıyorum daha hala gecede en az 3 4 kez kalkar emmek ister kolay kolay dalamaz şuan tek umudum memeyi bırakınca uyuması ama o konuda da nasıl kendi kendine uykuyu öğreticem desteksiz beni çok strese sokuyor şimdiye kadar hiç desteksiz uyuyan bir bebek olmadı çümkü
gkmm Sanal uyku düzeni için erken uyanmak şart şimdi tam olarak bilemiyorum ne sıklıkla uyuyor aralarda sürekli uyanıyor mu diye ama sabah 7de kalkan çocuk öğlen uykusuna yatıyor akşam 9 da da gözler gitmeye basliyo hemen