Bebeğim 2 buçuk aylık yaklaşık 20 gündür kakası yeşil bebeğinin kakası yeşil olan var mı ? Doktoruna sorduk beslenmesinden kaynaklanır dedi ama artık emziremiyorum sütüm kesildi mamayı da zaten baştan beri veriyordum sadece sma marka mama conforttan optiproya geçiş yaptık ondan kaynaklanır mı yarın kakasının tahlilini vermeyi düşünüyorum annem üşütmüştür diyor ama burun akıntısı vs yok 20 gündür geçmeyen üşütme mi olur Kayınvalidem de akşam akşam kafamı bulandırdı neden öyle sen ilaç mı içtin acaba diye çocuğuma damla süt verme ihtimalim bile olsa bir çok ağrı çektim yine de ilaç içmedim şuan aşırı stres oldum :(