Kızlar doğumdan beri tazyikli süt sorunum var baştan önce sağıp sonra vermeyi bilemedim 2.ayda bebeğim meme reddi yapmaya başladı sanırım bu yüzden 3. aya girdik ve hala uğraşıyorum gündüz çok seyrek emiyor 3 saatte bir filan asla emziremiyorum zorluyorum ama o daha çok ağlıyor bağırıyor sadece kendi acıktığı zaman alıyor ve uykuya dalacağı zaman uykudayken çok güzel emiyor ne yapabilirim mama vermeyi de hiç denemedim sütüm var die tecrübeli anneler cevap verir misiniz memeye dönmesı için ne yapıcam bez sayısı azaldı diyorum kaynanama büyüdü artık diyo kendı istediği zaman emer diyo mama vermemi istemediği için 3 aylık bebek daha memeyi gördümmü yapışması lazım ya , bez sayısı ne kadar olmalı bu ayda çiş az kakalı bez süreklı oluyor