Oğlumun 18 aylık kontrolü var, bu zamana kadar muayenelerinden memnun kaldığım bir doktor yoktu. 18 aylık kontrolü de gelişiminin becerilerin kontrol edilmesi için önemli bir aymış sanırım. Memnun kaldığınız herşeyi detaylı muayene eden bir doktor öneriniz var mı?