mrvkzykry 11 günlük tazecik anneyim. Sağ göğsümde aşırı ağrı ve dolgunluk var. Hareket ederken yanlışlıkla dokunurken bile çok sızlıyor. Evde uygulayabileceğim ve hızlı sonuç verecek önerilerinizi bekliyorum
Sev16 mrvkzykry duşta masaj yap biraz sağ sonra çıkıncada direk sağım yap bebeğini de emzirirsin iner benim de ilk olmuştu bu şekilde geçirdim
Duygusalbiri mrvkzykry bende mastit olma yolundaydım bir günde göğüslerim 90 bedene çıktı birde ben sezaryen olduğum için yarama su gelsin istemiyordum kendi takıntım neyse duşa sadece göğsüme sıcak su tuttum bebeğim beni çok emmiyordu birde mastit olunca ucunu da kavrayamıyorlar sert olduğu için bol bol sıcak su masaj yaptım ertesi gün gittim elektronik sağım makinesi aldım düzeldi mastit kızarıklık iltihaplanma şeklinde oluyor o şekilde olmadan sütünü boşalt bir şekilde bebek emmiyorsa makine de alamıyorsan dayanmaya çalış göğsünü elinle sağ yukarıdan aşağı masaj yap daha çok acı çekme geçmiş olsun
sedaka Duygusalbiri bende sürekli mastit oluyorum 24 günlük anneyim manuelle geçiştirmeye çakışıyorum benek bir aylık olursa daha iyi emer düşüncesiyle sizce elektrikli pompa almalı mıyım
esoes40 Duygusalbiri mastit sonrasii süt dugumum geçmiyor sizin geçti mi icerde hala sert yerler var :(
Mutluumom mrvkzykry havluyu ısıtıp sıcak sıcak sar canım bı 10 dk falan yap sonra hemen üzerine sağ mümkünse elektrikli pompa ile yüksek ayarda sağ. Damar tıkanık olduğu için süt az gelir Sağdıkca açılır
mrvkzykry Mutluumom her yolu denedim en sonunda olmadı hastaneye gittim ileri derece mastitten hemen iğneye başlattılar ardından antibiyotik kullanımına geçtim. Göğüslerim rahatladı üstüne bir de hastane tipi sağma makine kiraladım. Mastit olan göğsümden süt çok az geliyor. İnsallah zamanla açılır
Duygusalbiri mrvkzykry benimde 2 buçuk aylık bebeğim sütüm çok akıyor diye üzülüyordum kıyafetlerim kirleniyor diye şimdi sütüm kesildi neden öyle düşünmüşüm diye kendime kızıyorum keşke şimdi de aksa :( aklıma yenidoğduğu zaman geldi her anı çok güzel anneliğin çok şükür yaşadığımız için
mrvkzykry Duygusalbiri aynı şekilde bende içerlemiştim ondan mı mastit oldum bilmiyorum: şimdi ise mama takviyesi olmadan besleyemiyorum bebeğimi. Sütüm tek başına yetmiyor :(
dilekbzd Merhaba geçmiş olsun,bende sürekli oluyordum mastit,sıcak duş altında dişli tarakla ol bölgeyi taryıp dolaşımı hızlandırıp duş sonrası hemen ters emzirerek açıyordum baya etkili bu yöntem bende çok işe yaramıştı
Meryem5252 mrvkzykry öncelikle çok geçmiş olsun canım bende oldum maalesef havluyu ütü ile sıcacık yapıyordum kaynar ama öyle koyuyordum olan yere ardından buz koyuyordum sonra elimle sağıp geri kalanı pompa ile sağıyordum bunu günde 3-4 sefer tekrar ede ede açtım canım işe yarar inşallah sende
mrvkzykry Meryem5252 bende hiçbir şey işe yaramadı. Antibiyotik kullanımıyla çözdük :( ama sağ göğüsten süt akımı çok az
ecmelverainannesi mrvkzykry sıcak su oradaki sütü pişirir demişti bana kayınvalidem bende ilk olduğum zamanlar sıcak suyla yapıyordum sağım yap geçmezse acile git muhakkak ilerlemesin ben o zaman sağdığım sütü vermemiştim doktor demişti benimki ilerlemişti biraz
zubeydeyaldiz Defalarca mastit oldum her yolu denedim hicbiri geçirmedi.acile gitsen antibiyotik yazıyorlar .bebeğe yan etkisi yok.bir icmende bile ağrının nerdeyse hepsi gidiyor.o acıyı çekmeye değmez gerckten
byferideacar Beyaz lahanayı sicak memene sar. Daha sonra duşta masaj yap sicak su ile. Bebegini sık sık emzir. Şifa olur inş