1balAnnesi biz 4aylıkkken başladık tadımlara, iuan 7aylığız, günde 2, bazen 3 öğün veriyorum.düzenimiz güzel oluştu, zaten kendi hemen istiyo yanında bişey yiyemiyorum, kendim yiyeceğim zanan ona da bişey hazırlıyorum. sabahları acakado yumurta sarısı labne ceviz genelde, öğlesden sonra irmikli meyve karışımları veya sebzeli çorbalar veriyorum size de fikir olur 🥰