Merhaba herkese 🙋🏼♀️ Kızım 4ay 4günlük
4.ay aşımızı olduk pazartesi ve pazartesi sidefer kan damlasına başladık doktorumuzun demesiyle. Aşıdan mı damladan mı bilmiyorum ama kızım 2 gündür durup durup ağlıyor emmek istemiyor emerken bile ağlama krizine giriyor sürekli kusuyor acaba ilaçtan mı diye düşündüm bi tek kucakta uyumak istiyor napıcağımı bilemedim normalde sakin bir bebektir huyu suyu değişti resmen