bktsct Bebeğim henüz 51 günlük bi kaç zamandır kakasını yaptığı zaman belinden cıkıyor hemen değiştirmeme rağmen bile sizce nedendiir 😏
Mermaid bktsct canim bezinizmi kucuk geliyor acaba?Bizimde cok olurdu bezi degistirince gecti simdi bazen oluyor fazla kaka yapinca
cigdemm bktsct bizimki de cok cikiyo butun zibinlarinda iz kaldi bu siki gevsekle alakali bi durum degil hepsini denedim sadece bisey farkttm kakasini yaptigi zaman kucagina almicaksin bezden tutunca o baski yapiyo yukari yayiliyo bu yuzden bn yapar ypmz aliyrm
Feri bktsct bezin markasıyla alakalı bence sleepy kullanırken bende de öyle oluyordu. Sinir oldum artık sürekli üst baş değiştirmekten bezi değiştirdim şimdi bir damla bile çıkmıyor 👍
Mermaid bktsct bezimi gevsek takiyorsun acaba? Bende hemen 3numaraya baslamistim 😊 bizimde cikabiliyor bazen surekli olmadi surece normal aslinda
bktsct Mermaid anneme de taktırdım yine cıkıyo bazen süreklii değill ama yinede insan merak ediyo 😂 bide annem daha 50 günlük bebek nasııl beceriyo diye sasırınca bende merak ettiim
Tuti cigdemm canım iz kalmaması için Üstün e biraz aspirin dök sonra beyaz sabunla iyice elinde yıka sonra makineye at hiçbişey kalmio yeni gibi oluyo bendede hep cikiyo ama ben böyle yapıyom tertemiz oluyo
Alpgdd cigdemm olivos marka zeytinyağlı sabun granülü var elde yıkama için. Onunla yıkadım nokta iz kalmadı. Ben bebek kıyafetinde aspirin ya da çamaşır suyu kullanmıyorum.
Merveasel Feri hangisine geçtiniz bende sleepy kullaniyorum ve hiç memnun deilim sabahları uyku sersemligiyle hele üst deistitmrk çok kotuuuu
Bilge bktsct Canım ben de bez sızdırıyor iyi eğil falan sanıyordum, aslında durum şuymuş; bebek o dönemlerde bildiğin tazyikle kaka yapıyor ve beline kadar çıkıyor kaka. Zamanla ay geçtikçe durum düzeliyor. Ne kıyafetleri var kaka lekeli 😂😂
Yagizmoms Bilge aynen canım kesinlikle bezle alakalı değil biz bez numarası büyüttük gene aynısı oldu tazzikli yapıyolar kakalarını malesef 👍 geçer inşallah feda olsun onlara zıbın napalım canları sağolsun da
Feri bktsct Sleepy kullanıyordum omu bıraktım şimdi herkes bimin bezi çok güzel deyince deneyeyim dedim gerçekten güzelmiş kucağımda emerken kaka yapıyor benim kız fiç sızıntı bile olmadı. ne iz yaptı ne pişik yaptı ne de bez kocaman olup şişti.
cigdemm Tuti bilmiyodum canim tesekkur ederim 😍 bnde ilk once bizimkilerle yikiyrm lekesi gidiyor sonra kendi deterjaniyla yikiyrm 🤗
zisaneysam bktsct çok mu hareket ediyor acaba bide kucakta mı yapıyor genelde benim közüm bu şekilde olunca sırtına çıkabiliyor da 😊