Kızlar merhaba kızım 5 aylık ve bugünler de hıc iyi değilim bekarken anksiyete için ilaç kullanıyordum hamileyken bıraktım şimdi yine kötü olmaya başladım doktor ilaç verdi ama içince 5 saat bebeği emzirme dedi bbebgim mama almıyor hicbir şekilde ne yapacagimi şaşırdım 😔😣