Deletedmom_68 oziii1 Bana flamingolar bebeğini alıp kaçırır demişlerdi ama yine de yapmadım. Sonuç flamingolar bebeğimi kaçırmadı😄 🦩🦩 Şaka bir yana tatlı bir gelenek. Ama yapılmazsa ne olacak onu anlamadım🙂
smmamons oziii1 40 uçurması diye bir şey yok dinimizde bebek için. O annenin lohusalık bitimi içim belirlenmiş bir şey ☺️ yapmak istemezseniz sorun yok. Siz güzelce bir boy abdesti alın tamamdır.
Deletedmom_79 oziii1 hiiiiiiç bişey olmaz. İlla pamuklar pirinç nohut altınlarla kutlayıp güllerle yıkamak artık ritüelden çok görgüsüzlüğe dönüşmüş durumda. İlla yerini bulsun derseniz de duş suyuna dualar okuyup ya da iy niyetlerle bebeğinizi ve kendinizi yıkayıp müsaitseniz de bi gezersiniz.
kenankaan oziii1 iki çocukta da yapmadım. Normal banyo yaptılar, büyüğünkine tuz atmıştım tuzlamak adına. Küçükte de tuz atmadım, denedim ter olayı doğru mu gibisinden. Büyük ter kokmuyor, küçük turşu bidonu gibi ekşiyor hemen. Diğer ritüelleri bilmiyorum
Ygzbebis Biryerde okumuştum aslında bu bizden çıkan bi adet bile değilmis.. Ben yapmak istiyordum ama lohusalığım o kadar zor geçtiki hiç heveslenemedim tertip edemedim yapmadık olmasada olur hurafelere inanmayın
merkursavascisi_06 oziii1 en mantıklısı olur. Müslümansanız kırk uçurma islam dinine uygun bir olay değil şamanist dönem Türklerinden kalan bi adet. Yapana bi şey demem ama bu bilinçle yapmayanı tebrik ederim
Zeliff oziii1 hiç bir şey olmaz. Ben yapmadım. Eski şaman geleneklerinde birisi şuanda gösterişe dönen bir durum.
Elif0636 oziii1 yapmadım tercih meselesi birsey de eksilmiyor hayatından sadece 40.gun duş aldırıp annesi olarak dua okudum yeterli idi benim için 😊🤲