İlk bebeğim 7ay emzirdim hamile kaldım ikinci 5ay kendisi bıraktı şuan 15 aylık oldu fakat iki aydır ara ara göğüsümde ucunda yanma ve damarlarda ağrıma oluyor önce çocuğun seni isterse olur dedi büyükler önemsemedim ama şu ara korkmaya başladım böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba