busesf17 Kızlar merhaba bebeğim 3,5 aylık emzik alıyordu ama şu bir aydır almamaya başladı diliyle itiyor Ben almasını istiyorum çünkü bazen kurtarıcı oluyor Nasıl alıştırdınız neler yaptınız ?
Snglkargc_0107 busesf17 ben başlarda vermeye çalıştım 3 4 tane emzik denedim kabul etmedi ısrar etmedim aramiyo da hiç
Ela3424 busesf17 Almıyorsa vermeyin bende ilk başlarda verdim emzik aşırı gaz yapıyormuş bebeklere sonra ara ara vermeye başladım aramıyorda ara ara verebilirseniz verin emziğin fazla kullanımı iyi değilmiş