Kızlar doktorum 15 gün süt ve süt ürünleri diyeti vermişti. 4. Günümdeydim bugün çok dikkat ettim ama bugün kayınvalidemin getirdiği ekmekten yedim. Sormak hiç aklıma bile gelmedi, yemekten sonra sorunca halk ekmekten aldığını öğrendim. İçeriğine baktığımda alerjenlerde süt ve süt ürünleri içerebilir yazıyordu. Diyetim tamamen boşa mı gitti? Baştan mı başlamam gerekiyor 😭