Herkese merhaba ben tüp bebekle 6 yıl sonra hamile kaldım çok şükür sağlıkla aldım kucağıma kızımı mecburi sezeryan oldu hemen hamile kalmak istiyorum ara vermeden en azından 6 aylık emzirme dönemi bitene kdr ama sezeryanda 2 yıl ara vermek gerekiomuş riskli olabilirmiş şimdi içim tertemiz doğal yolla gebe kalabilirim tedavisiz çok duyuyorum böyle sizin duydugunuz varmı sağlıklı şekilde 2.sezeyanını olan 🙄🙄