Ahhannelik Kizlar 7 ay 26 günlük kızım bebek arabasında asla durmuyor çığlık çığlığa ağliyor kucağa alınca susuyor artık dışarı çıkma kelimesi duymak istemez hale geldim. 😔 bugün hava güzel çıkalım biraz dedik yoldan geri döndük böyle olup sonradan alıştıran var mı?
Kelebekinci Ahhannelik benim bebeğimde asla sevmezdi hep ağlardı sonra baston bebek arabası aldık onu cok sevdi
starwomen Ahhannelik Benim kızımda ilk başta sevmiyordu. Bende yanıma sevdiği bir oyuncak ya da zeka kartlarından alıyordum birde eline mutlaka yiyecek veriyordum gel git bu şekilde alıştı
BetulDefnee Ahhannelik ben yanıma kanguru alıyorum ağlayınca kanguruda geziyor ellerim serbest olduğu için arabayı da sürebiliyıeum sonra geri oturtuyorum. Bir de şunu fark ettim uykusu varsa ve o an arabada uyuyamıyorsa da ağlıyor kanguru da beni hissedip uyuyor arabaya alıyorum geri bazen .
Burcukumsal Ahhannelik benim bebeğim de travel sistem arabada çatlayana kadar ağlardı çareyi en son araba değiştirelim dedik ve kabin boy Kraft blear aldık şuan onda çok rahat asla ağlamıyor
Ahhannelik Kelebekinci Bende düşünüyorum ama eşim kışın kar yağınca zaten kullanamayiz her yere arabayla gideriz yaza doğru almak daha mantıklı diyor ama vallahi şu güzelim havaları evde kapalı geçiriyorum. Hangi marka aldınız acaba
Synmannesi Benim kızım da asla banyo olmak istemezdi sürekli her banyoda kusardı ya da onu çıplak soyayım beni banyo mı edeceksin derdi kusardı her yere ama ben bunu çok zor başardım hala yine sevmiyor ama kusma huyu yok suyun içine girdikten sonra da ağlaması susuyor ağlardı patlardı öyle öyle alıştı sen de onu seveceği bir şekil bul ağlar ağlar susar yapacak bir şey yok böyle hiç alışamaz Her gün dışarı çıkar her gün arabasına bindir bebek arabasına alışsın yapacak başka bir şey yok alışması lazım daha çok küçük
Ahhannelik Synmannesi inanın 4 aylıktan beri deniyoruz oturmaya başlayınca oturur pozisyonda durur dedik yine yok hergunde çıkardım ağlar susar dedim susmadan 1saat ağladı artik ağlamaktan kusacak duruma geldi alistiramadim.
Ahhannelik starwomen oyuncak denedim işe yaramadı birde havuç çok seviyor yarın onu deneyeyim bakalım
Ahhannelik Synmannesi evet inanın dışarı çıkmaya korkar olduk artık olmadı bebek arabasını değiştirip deneyeceğiz
Synmannesi Ahhannelik evet canım o şekilde bir deneyin olmadı ah bu çocuklar çok fena ya eskiden biz bebek arabasıyla mı büyüdük ya vallahi billahi yeni nesil çok fena bizi parmağında oynatıyor
Selmussel Ahhannelik kullandığınız bebek arabası markası nedir acaba? Biz de doona var sorun yaşamadık hatta bazen onda uyutuyorum
Ahhannelik BetulDefnee kanguru hiç kullanmadım almadimda işin garip tarafı kucak seven bir bebek değil kızım evde kucağımıza alınca ağlıyor hep yerde olmak istiyor 😊 benim bebede var bir terslik ,🤭 olmadı onuda deneriz teşekkür ederim
Ahhannelik Synmannesi Aynı şeyi dedim inanın ki bugün biz nasıl büyüdük şimdinin bebeleri ne diye herşeye itiraz ediyorlar bulmuşsun araba kes sesinide otur diye kendi kendime konuştum sinirimden 🤭 napalim yinede canları sağ olsun geçer bugunlerde
Synmannesi Ahhannelik aynen canım canları sağ olsun artık gerçekten gülüyorum yakında kafayı bozacağız bunlar sayesinde😄😄
Ahhannelik Burcukumsal yaaa bizimkide travel sistem hediye geldi aslında doğumdan öncede gördüm bir kaç yerde ama abimle eşi hediye olarak doğumdan çok önce alıp getirince birşey diyemedim olmadı bizde araba değiştireceğiz 🤦🏻
Minel-inannesi Ahhannelik 8.ay atagi baslamis olabilirmi, ota b.ka agliyolar bu ayda, uyku gerilemesi, yemek reddi, meme biberon reddi😒 bebesin ya ye, ic, uyu iste mis gibi ne bu aglamaklar anlam veremiyorum
Ahhannelik Minel-inannesi yok bebek arabası atağı bu 🤭 hep böyleydi bebek arabasında ağlıyordu ama küçükken kandirmasi kolay oluyordu birde genelde sallandikca uyuyup kalıyordu büyüyünce artık kandiramaz olduk çok şükür hiç bir ayda atak yaşamadık biz sadece diş çıkarırken sıkıntı yaşıyoruz
Burcukumsal Ahhannelik travel hem çok zor gerçekten ben kabin boyu tek başıma cocukla otobüse de binebiliyorum kucağımda bebeğim elimde arabayı da taşıyabiliyorum civilden almıştım orda bindirin deneyin bence mağza içinde öyle alın napicak ben öyle yaptım hangisinde rahatsa onu aldım 😊
Minel-inannesi Ahhannelik bu mamacup var ya ondan asipta eyliyorum ben kizi bebek arabasiyla cikmamiz mecbur oldugu zamanlarda. Diger turlu benimkide sevmiyo bebek arabasi, yasini gecti hala kanguruyla gezeriz. Simdi yurumeyede basladi hepten durmaz oldu arabada