Bebeğim 10 aylık olana kadar gündüz ve gece uykularımız düzenli hep aynı saate seyrediyordu 10. Aya girdikten sonra gündüz ve gece uykumuz felekte döndü gece sık uyanma anı ağlama ve gündüz uykuları kısaldı gündüz uykusunda da ağlama sorunu yaşıyoruz bunun sebebi nedir 10 aylık olan bebekler ın çoğu mu böyle çünkü artık mental açıdan beni çok zorluyor 1 haftadır böyle