Benim kızım prematüre doğdu. 82 gün küvezde kaldı. Küvezdeyken sağıp hastaneye bıraktığım sütlerimden verdiler. Çıktıktan sonra da emzirmeye devam ettim. Ama çocuk asla gece uyumuyordu. Sürekli ağlıyor en fazla beş dakika uyuyordu. Meğerse doymuyormuş. Kilo da almıyordu. Hatta veriyordu. Mecbur mamaya başladık. Şükür ki almaya başladı. Yani süt bazen doyurucu olmayabilir. Benim sütüm çok fazlaydı. Akıyordu. Gel görki çocuğuma yaramadı hiç. Oysa ilk kızımda hiç böyle şeyler yaşamadım