Canmete ben doğduğundan beri uyanınca sırtına yelek giydiriyorum. Şu an dışarısı gayet iyi ama evler soğuk doğalgaz açmayınca. Ev 20.04 ile 21.00 derece arası oluyor. İnce uzun kollu ve üzerine kazak sweet gibi daha kalın bir şey giydiriyorum. Sürekli oturduğu için çift tayt giydiriyorum. 7 ay 1 haftalık şu anda vücudu gayet iyi oluyor.