Canmete o kısmı bende bilmiyorum ki 😂 Benden daha doğrusu eşimden bir tık kalın olacak şekilde giydiriyorum. Ben kendime göre ayarlayınca bazen eşim kızıyor. Sen üşüdüğünü sanıyorsun ama hava iyi diyor. Ben çok çabuk üşürüm. İnceltiyorum o zaman. Genelde eşime sorarım seçerken. Zaten kalın olunca istemiyor oğlum ordan da anlıyorum.
Bir de şey yapıyorum. Mesela ince giydirip üstüne kalın battaniye alıyorum dışarıda. Zaten bir yere giderken arabayla gidiyorum genelde o yüzden battaniyesi yetiyor. Peluş gün bir battaniye var onu da hem seviyor hemde çok kalın 😅
Ya çok sıcakta hasta ediyor bebekleri. Mesela ben kısa kollu ve normal alt giydim üşümüyorsam uzun kollu, uzun alt ve çorap yetiyor bebişe. Ama bazen çok üşüme gelince eşime soruyorum.
Uyku içinde uyku tulumu kullanıyorum zaten. 1.6tog sıfır kollu Zıbın ve çorapla giydiriyorum sadece ayaklarına Müslin battaniye seriyorum. Gazdan dolayı nolur nolmaz 😅