kygsz 1annne ay of biri benide aydinlatsin hadi yediklerimizddn desek benim bebegim sadece mama aliyo 2 aylik yesil kaka yapmis
Burcuskovski Merhaba canım anne,biz doktorumuza söylemiştik eğer beyaz renkte değilse,fosforlu yeşil dediğimiz çok açık yeşil değilse hiç sıkıntı yok demişti.😊1annne
kygsz 1annne yok gecenlerdede yapti doktoru aradim goturduk numune alcaklardi kakadan ama kaka yapmadi hastanedeyken tekrar yaparsa getir dedi anne sutu aliyosa yediklerimizden olabiliyo ama benim bebegim mamayla besleniyo ve mamada degistirmedik demire zaten baslamadik
kygsz mirahanim gecenlerde gene yapti benim doktorumda demire baslamadik daha mamayida degistirmediysen normal degil tekrar yaparsa test alalim dedi yarim ariycam doktoru
Sabinakh Anneler benim bebegim 2 ay yem yesil kaka yapti bende com arastirdim sonda doktora gitdik problem cikmasi doktor mamasindadie dedi,bazi mamalar iceriginde olan katkilardan oluyor,ben bebegime kabiz olmasin diye comfort mama verdim diye olmusdu
Duygusalbiri Sabinakh bende bu konudan müzdaribim doktor normal dedi ama beneğim 2 buçuk aylık olacak 20 gündür yeşil kaka yapıyor ve çok endişeliyim yarın kakasını vermeyi düşünüyorum size doktor test mi yaptı ne dedi
Duygusalbiri kygsz hangi mama kullanıyorsunuz biz sma conforttan optiproya geçtik acaba ondan mı oldu diyoruz ama sadece geçiş döneminde değil 20 gündür yeşil olması korkuttu
kygsz Duygusalbiri ben hipp kullaniyorum sadece gecis donemimde olsa hadi ondam diyelim ama 20 gunun mamayla alakasi yoktur bence
HoneyBoyy Emziren anneler için geçerli bu dediğim Bebeğiniz az ve sık emiyorsa memeden sadece ön sütü alıp bırakıyorsa kakası yeşil olur emzirmeye başladığınızda uzun emzirip son süte kadar içmesini sağlarsanız kakası normal sarı rengine dönecektir
hryeylul2405 HoneyBoyy sadece anne sütü alıyorsa iyi beslendiği için de yeşil kaka oluyor diye biliyorum ben :)