3.5 aylik bebegim 2.5 aydan itibaren sac dokulmesi yasiyorum ozellikle su son 10 gundur pik yapti resmen akiyor yer yer acilmalar oldu onlerim yanlarim kellesti revox xtreme duydum kullan diyen bazi yorumlarda daha cok döktüğü herhangi bisey yapip bu dokulmenin onune gecen varmi psikolojik olarak cok üzülüyorum