Sermera fazla gaz yutumu yavaş yutma veya hızlı yutma ile alakalı çıkıyor yaptıgım araştırmalarda. Yani hiperlaktasyon deniyor ve fazla gaza sebebiyet veriyor. Makası doktora sordum aksine hızlandırırsın dedi ve denediğimde de yutkunmada bir farklılık göremedim. İnanın bıktım bebeğin gazdan acı cekmesinden. Onun ağlamasına dayanamıyorum bilmiyorum napmalıyım