zeynepp0116 16 günlük bebeğim var ve 1 haftadır kendini çok sıkıyor ayaklarını kendine çekiyor birden durduk yere canı yanıyormuş gibi ağlamaya başlıyor ve poposuna basur gibi şişlik var. Doktora götürdüm ama zeytinyağı içir dedi. Hiçbir işe yaramadı. Acaba sancısı mi var poposu için kulak çöpüne zeytinyağı sürüp poposuna dürtüyorum anca öyle kakasını yapabiliyor onun dışında hiçbir şekilde kaka yapamıyor. Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz bebeğim sürekli ağlıyor onun canı yandığı zaman çok üzülüyorum
Deletedmom_117 zeynepp0116 gaz sancısı bildiğin Damla kullanıyorsan sabah erken saatlerde zeytinyağıyla beraber vermeyi dene Ve mama iciriyosan değiştir
byferideacar zeynepp0116 mama ile besliyorsan degistirip gozlemleyebilirsin. Zinco gaz damlası dogal iceriklidir sabah akşam 1 damla seklinde verebilirsin. Bunun dişinda cok fazla gazi olup kriz saatleri olur o saatleri takip edip uyutabilirsin ya da sevdigi hoşlandigi bişeyler yapilabilir dus masaj temas gibi.
fyz81 zeynepp0116 ılk 3 ay bunlar normal zamanla kakasını yaomayı ogrenıcrk bızde 1 aylıgız baya cektık suan kendı rahat yapıyor ama ben o dedıklerını yapmadım cunku bagırsak tembellıgıne yol acıyor o yuzden bırak aglasın farklı bı durum yoksa alırsır
GiybetReis zeynepp0116 biogaia gaz damlası kullanabilirsiniz. Hemen etki etmez. 2 hafta kadar düzenli kullanımda etki eder. Onu kullanın her gün aynı saatlerde 3-4 ay kadar. Belliki gaz var gibi. Zeytinyağı sek içirilmez. Biberona koyun bi yarım çay kaşığı kadar. Popoyu uyarmak (kulak cubugu felan) önerilmiyor. Yüz üstü yatırın ara ara ve kısa kısa (yuzune dikkat edin tabi burnu kapanmasın). Günde bi cok kez. Kendını kaldırmak için zorlayacak ıkınacak o durumda.
Derininannesi32 Evet gaz sancısı oluyor canım gaz damlası kullanmıyorsan eğer kullanmaya başlayabilirsin, bacak egzersizleri ve karına gaz masajı yapabilirsin, duş aldırırsanda rahatlıyor bebek.
Deletedmom_117 Derininannesi32 küçükken duş aldirmistik gazlı diye ne yapsa beğenirsin😂😂😂Babasının üstünü battirdi canım oğlum 😂
zeynepp0116 Derininannesi32 biogaia kullanıyorum ama kısa süreliğine rahatlatıyor sonra yine aynı oluyor. Masaj da yapıyorum bugün duş da aldırdım ama kesin çözüm olmuyor Bir acile götürsem acaba bişey yazmazlar mı. Çocuğum benim müdahalem olmadan kakasını hiç yapmıyor
zeynepp0116 Deletedmom_117 mama vermiyorum zeytinyağında da verdim yine bir işe yaramadı sürekli çığlık atarak uyanıyor kesin bir çözümü yok mu acaba
Deletedmom_117 zeynepp0116 sabah erken saatlerde ver ikisinide bı dene beş gün falan etkisini gösterir
zeynepp0116 byferideacar fön makinesi çalıştırıyorum kucağıma alıyorum sürekli. Bebelac kullanmıştım 1 2 gün o kabız yaptı sanırım sonrasında hiç vermedim şu an sadece kendi sütümü veriyorum
merveayse zeynepp0116 mamalarin comfort olanları var sindirimi kolay oluyor o tarz bir mamaya geçin bende aynı durumdayım Makat ta çatlak fark etmiştim dr krem verdi her alt değiştirmede sürüyorum hem yumuşak tutsun kaka yaparken diye mama verdiğimiz için illa ki kabızlık normal 3 gün süreli yapmayınca benimki de ayaklarını çekip ittirip kıyamet koparıyor gaz masajı damla vs herseyi deneyip çarem kalmayınca yarim fitil atıyorum atmamla rahatlamasi bir oluyor zaten ama alışır diye korkuyorum dr kontrolünde şurup tarzı bisey istiycem bakalik poposuna sürekli müdahale etmek istemiyorum zor bir süreç allah yardımcımız olsun
hafsadoga zeynepp0116 YouTube da anne karnı anne kalbi sesi diye bir video var 2 saat uzunluğunda ben bebeğimi onunla sakinlestirmistim sanırım sizin bebeğiniz de kolik o sesi açıp deneyebilirsiniz bebeğinizin sesini bastıracak kadar açıp onunla uyutabilirsiniz sonrasında sesi azaltın faydası olacağına eminim kakasını yapma konusunda da sen de yediklerini dikkat etmelisin aynı şekilde gaz olayı da çok olmasa da biraz sana bağlı yemeklerine kimyon eklersen ve rezene çayı icersen gazı biraz azalacaktir Allah kolaylık versin 🙏
zeynepp0116 merveayse ya ben de çok müdahale etmek istemiyorum doktora da sordum merhem tarzı bisey verse rahatlayacak aslında. Sizinki ne kadarlık. Benimki 16 günlük oldu. Sürekli zeytinyağı sürüyorum masaj yapıyorum poposuna gaz damlası kullanıyorum. Eczaneye sordum fitil gibi bisey verir misiniz diye çok küçük bişey veremem dedi. Çarşamba günü cerraha goturucem inşallah rahatlatıcı bir şeyler verir.
merveayse zeynepp0116 benimki 28 günlük sağlık ocakları da yazıyormuş galiba fitil i ama en iyisi çocuk dr nun görmesi
zeynepp0116 hafsadoga Allah razı olsun çok sagolun. Yediklerime elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama ister istemez iştahsızlık oluyor çok bişey yiyemiyorum moralim bozulduğu için. Rezeneyi denedim biraz olsun rahatlattı uykusunu getirdi. Kimyonu da deneyeceğim çok teşekkür ederim. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🤲💕
zeynepp0116 GiybetReis biogaia damlayı kullanıyorum genellikle akşam uyutmadan önce veriyorum. Çok olmadı başlayalı inşallah bir etkisini görürüz. Zeytinyağını bir defa verdim daha kötü oldu o yüzden bir daha vermedim. Poposunu uyarmadan yapamıyor onu yapınca biraz olsun rahatlıyor. Şu an sadece zeytinyağı döküp elimle masaj yaparak kakasını yaptırmaya çalışıyorum hem kulak çubuğu gibi zorlamış olmuyorum hem de daha yumuşak olmasını sağlıyor. Yüz üstü yatırınca da rahatlıyor evet. Hatta bazen o şekilde uyutuyorum. Çok teşekkür ederim çok sagolun
zeynepp0116 merveayse valla çarşamba günü çocuk cerrahına götüreceğim fitil kullanmak istedim de poposunda şişlik olduğu için bir yandan da korktum tahriş olur diye o yüzden doktora götürmeden bişey yapmak istemiyorum