nihangktg Kızlar bugün tam 1 aylık olduk Dikişlerim de ve üstünde bi yanma acı gerginlik var hareket edince oluyo yaşayan varmı bu durumu dün bebeğimi kucağıma alıp 1 2 saat yüryüş yaptım onla alakalı olabilirmi acaba
35aysegul nihangktg 24 gün filan oldu bugün canım aynısı bende de var bazen hafif yanma oluyor dikiş yerinde. Hemen üstündeki kısımda da acı var hala dokundukça, zamanla geçer diye düşünüyorum tamamen iyileşmesi uzun sürüyormuş zaten
Ulucunannesi nihangktg 27 gün oldu bende de aynısı devam ediyor. Göbek deliği dikiş arası yerde yanma batma iğne batırır gibi acı var. Dikişimde yanma var arada 😓
nihangktg 35aysegul evet hareket ettikçe yanma acı oluyor dikiş üstündeki yerde dün akşam basladı dedim acaba çok zorladım ondanmı
35aysegul nihangktg yok korkma hatta mosmordu benim dikiş üstündeki et onlarda geçti şükür o acı kaldı 6 haftalık iyileşme süreci biçiyor doktorlar sonrasında hafifler inşallah size de bana da geçmişler olsun inşallah çocuklarımızın canı sağ olsun tek 🙏🏻
Ervaecri Bende 20 günlüğüm bende öyleyim köşe noktalar hala batikon falan da sürüyorum krem sürüyorum