15 ay 10 günlüğüz evle ilgili işlerim bitince oyun oynarız dışarı çıkar hava alırız, akşam eşimle oynadı kızım sonra biz oturduk kızım oyuna devam etti bizde onu izliyoruz bı ara kızım bize baktı eşim hemen, üzüldü işte onla oynamayı bıraktık diye 😵💫🥴🙄😮💨 hani biz oynamayı bırakmadık oyuncakları topladım ona boya kalemlerini verdim defterini karalamaya başladı sıkılınca yatırmaya götürecektim zaten bizde iki soluklanalım yani, siz nasıl yapıyorsunuz sürekli oynar mısınız yoksa birazda kendisinin oynamasına fırsat mı verirsiniz