Bebeğim 50 günlük oldu gece 12 de uyuyoruz . Sabah 4:30 05:00 e kadar uyuyor oda bende. Artık alarm kurup uyanıp emzirmiyorum kendi uyanıyordu önceden 2 saatte vs ama bi süredir gece uykuları uzamaya başladı. Gece 12 de yattığıyla sabah 09:30 a kadar uyuduk ve sadece 2 kez emmiş oldu. Ve uzun değil emme süresi sadece göğüsler süt dolduğu için tazyikli akıyor ve hemen doyuyor. Sizce bu emme uyku süresi normAl mi yoksa az mı emmiş oluyor gelişimi yavaşlar mı. Bende diyorum aç olsa ağlar uyanır zaten diye. 4240 gr doğdu 1 aylık kontrolde hastane 5200 sağlık ocağı 5400 ölçmüştü. Kilo problemi yoktu bu ay ne olacak bilmiyorum. Sizlerin bu aydaki bebeği gece ne kadar uyuyor???