Hanımlar merhaba. Benim 4 buçuk aylık bir bebeğim var. 3 ay önce yanı 40 ım çıkar çıkmaz spiral takdırdım sonra 1 ay kadar durmadan kanamam oldu. Ama şu an en son 42 gün önce adetim oldu, yani 42 gündür 1 kere leke geldi o kadar. Gebelik testi de yaptım negatif kontrolde ettirdim spiral yerinde duruyor kaymamış. Sizce bu normal mi ? Gidip çıkartmam mı gerekiyor bir zararı olur mu ? 🌷