Nurcan_8034 bizde o kremle geçirdik ailecek uyuzu vücudun her yerine sürmek gerekiyor 3 gün boyunca el mi yıkandı hemen sürmek lazım vc ye gidildi taharet mi alındı hemen sürmek lazım sürmedigim yerim kalmamıştı 3. Günün sonunda yikamdim çok ciddi derecede kaşıntı azalmıştı 1 hafta sonra kaşıntı geçti sadece psikolojik olarak bazen kasinitordim o kadar Allah dusmanimin başına vermesin çok kötü bie şey bide o ilacın kokusu evden haftalarca gitmemişti 🤕 çok ağır kokuyor zenci gibi geziyordum evin içinde herkes öyleydi bide kükürt taneleri çok dökülüyor kum gibi ay Allah’ım hatırlamak istemitorum Allah tez zamanda şifa versin yarabbiiiii sen yardım et 🤲🤲🤲🤲🤲